۶ تیر ۱۳۸۴، ۱۰:۱۴

با ارسال پيام تبريك براي رئيس جمهور منتخب ملت ايران ؛

رئيس دولت امارات : به تعميق و گسترش روابط با تهران چشم دوخته ايم

رئيس دولت امارات عربي متحده در پيام تبريكي براي محمود احمدي نژاد رئيس جمهور منتخب ملت ايران تاكيد كرد كه ابوظبي به تعميق وگسترش روابط با تهران چشم دوخته است.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري امارات، شيخ خليفه بن زايد آل نهيان در پيام تبريكي به مناسبت انتخاب دكتر محمود احمدي نژاد به رياست جمهوري ايران گفت : مايه مسرت و خوشبختي است كه انتخاب جنابعالي را به عنوان رئيس جمهوري ايران اسلامي دوست تبريك بگويم ، اميدوارم كه دوران رياست شما آكنده از پيشرفت و شكوفايي و رفاه براي ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران باشد.

در اين پيام تبريك آمده است : ما به گسترش و تعميق و توسعه روابط دوجانبه در راستاي منافع كشورها و ملت هايمان چشم دوخته ايم زيرا آنچه ما را به هم پيوند مي دهد دين و گفتگو و منافع مشترك است كه براي گسترش وتقويت آن به گونه اي كه در خدمت به منافع ملت هاي ما و آينده منطقه باشد، تلاش مي كنيم.

همچنين شيخ مكتوم بن راشد آل مكتوم نائب رئيس دولت امارات و نخست وزير و حاكم دبي نيز در پيام تبريكي براي احمدي نژاد براي دولت وملت ايران آرزوي سربلندي و پيشرفت كرد.

شايان ذكراست در پي انتخاب دكتر محمود احمدي نژاد به رياست جمهوري ايران اسلامي سران و روساي كشورهاي مختلف جهان انتخاب وي را به اين مسئوليت تبريك گفته و براي ملت و دولت وي آرزوي موفقيت وسربلندي كرده اند.

کد خبر 200079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha